Be patient


Dinsdag 16 mei 2017

Nu een aantal weken en meetings verder is dit vandaag voorlopig de laatste meeting (de zomer staat voor de deur en we gaan allebei op vakantie). We weten welke landen we in Azië het liefste willen gaan bezoeken en welk gedeelte van Austrlaië we willen zien.
Ik heb mijn oom een berichtje gestuurd dat we waarschijnlijk naar Australië komen en we mogen eventueel bij hem blijven logeren. Hoe fijn is dat! De plannen staan nu in grote lijnen vast en nu is het afwachten totdat we het volgende onderdeel van ons to do lijstje af kunnen strepen.

Onze vluchten boeken!

Aangezien je een vlucht pas 11 maanden van te voren kunt boeken, kunnen we onze terugvlucht nog niet boeken. Ja, we hebben besloten om onze heenvlucht, de vliegticket voor de tussenvlucht en de terugvlucht allemaal in één keer te boeken. Dit vonden wij zelf het prettigste. Nu moeten we alleen nog even wachten tot halverwege juni en dan kunnen we eindelijk zeggen dat onze reis definitief vast staat. Ik heb er echt onwijs veel zin in!!

Op Maandag 22 mei ga ik ben beginnen met de inentingen.  Als je 7 maanden van te voren de hepatitis B inenting laat zetten dan kun je meerdere inentingen gaan halen en ben je voor de rest van je leven hiervoor ingeënt. Dit wil ik graag want ik wil later nog veel meer reizen gaan maken. Wel vind ik het een beetje spannend want ik hou niet zo van prikjes! haha.

See ya later,

Kimberley

kimberley

Geen opmerkingen:

Een reactie posten