What's in my backpack?


Eindelijk is het zo ver, nog een paar dagen en dan ga ik op reis. Maar wat neem je nou eigenlijk mee op een reis van vier en een halve maand?

Je leeft daar alleen uit een tas. Ik kan dan geen kleding meenemen dat ik maar één keer aantrek. Ik wil proberen om m'n backpack zo licht mogelijk te houden aangezien ik er overdag veel mee ga reizen. Dit is alles wat ik meeneem:

Backpack:



        Kleding

  • 3/4 korte broeken
  • 5 t-shirts
  • 2 hemdjes
  • 1 jumpsuit
  • 1 jurkje
  • 2 bikini's
  • 7 onderbroeken
  • 2 bh's
  • 7 paar sokken
  • teenslippers
  • Teva sandalen


      Toiletspullen

  • tandenborstel
  • tandpasta
  • shampoo
  • conditioner
  • borstel
  • elastiekjes
  • lenzen
  • lenzenvloeistof
  • zonnebrand
  • mini haarlak
  • mini haarmouse
  • vochtige doekjes
  • nagelschaartje
  • tampons
  • maandverband

      Medische spullen

  • paracetemol
  • ibuprofen
  • deet
  • malaria pillen
  • EHBO kit
  • tea tree olie
  • hand gel
  • diaree remmers
  • voedingssupplementen
  • de pil


      Losse spullen

  • 3 cijferslotjes
  • tripod
  • 2 microvezel handdoeken
  • hamman handdoek
  • lakenzak
  • poncho
  • gezichtsdoekje
  • wereldstekker


Ik neem ook een kleine daypack mee. Deze gebruik ik voor in het vliegtuig en voor als je bijvoorbeeld gaat zwemmen. Dan is het niet echt praktisch om je hele backpack mee te nemen.


Wat zit er tijdens het vliegen in mijn daypack:

  • HP mini laptop
  • Go pro
  • Sony A5000 camera
  • nekkussen
  • Oogmasker
  • Oordopjes
  • Paspoort
  • Vliegtickets
  • Vaccinatieboekje
  • Puzzelboekje
  • Set speelkaarten
  • Flesje water

En tijdens het vliegen draag ik:
  • 1 lange broek
  • 1 t-shirt
  • 1 trui
  • sneakers
  • Jas??

Ik denk dat dit alles is. Dit past allemaal in mijn backpack. Mijn backpack weegt nu tussen de 7 en 10 kilo denk ik. Dat is een prima gewicht om rond te dragen. Door mijn backpack draag ik al het gewicht vooral op mijn heupen en niet op mijn schouders.  Nu nog één weekje wachten en dan gaan we richting Schiphol. 

See ya,

Kimberley








kimberley

Geen opmerkingen:

Een reactie posten