The end of an amazing journey!


Na 19 weken reizen, honderden herinneringen / ervaringen op zak en een hoop vrienden rijker.. is het tijd om naar huis te gaan. Wat een waanzinnige tijd heb ik gehad. Beslissingen genomen waarvan ik nooit dat dat ik die zou moeten nemen. Mijn grenzen meerdere malen verlegd. En bovenal fantastische mensen ontmoet die mijn reis onvergetelijk hebben gemaakt. Wil ik naar huis toe? Ja en nee. Ja, want er zijn wel degelijk dingen van Nederland die ik mis. De heerlijke kaas, de stroopwafel, mijn eigen bed en natuurlijk familie en vrienden. En ik ga die klote bedbugs totaal niet missen. Nee, omdat ik eigenlijk wel van de reis levensstijl ben gaan houden. Iedereen is altijd positief omdat ze allemaal reizen om het naar hun zin te hebben. Je hebt geen verplichting. Iedereen wilt nieuwe ervaringen meemaken en vooral heel veel mooie en gezellige herinneringen maken. En zoals ik al zei ontmoet je zoveel nieuwe en leuke mensen. Dat is zo leuk ook omdat iedereen zijn eigen reisverhalen heeft die je dan weer met elkaar deelt.

Toch komt overal een einde aan en zo ook deze reis. Ik heb een hoop geleerd. Azië was echt waanzinnig. Ik denk eigenlijk dat ik een beetje verliefd op Azië ben geworden. Wat een prachtige natuur en een hele andere leefomstandigheden. Ze hebben daar een prachtige cultuur. Australië is in het echt nog veel groter dan ik eerst had gedacht. Wat een enorm land. Hier heb ik juist weer heel veel gave excursies gedaan. Ik heb prachtige eilanden en watervallen gezien. Lekker kajakken en vrijwel alles met de Greyhound bus afgereisd. Eén van de hoogtepunten hier was de Formula 1.

Iedereen die een positieve invloed op mijn reis heeft gehad wil ik bij deze heel graag bedanken. Jullie hebben deze reis voor mij echt onvergetelijk gemaakt. Mensen maken of breken je reis.

Nu is het tijd om naar huis te gaan met een rugzak vol mooie herinnering. Op naar de volgende uitdaging (reis).

See ya,
Kimberley

kimberley

Geen opmerkingen:

Een reactie posten